Buurtbewoners, medewerkers en een student hebben tijdens de co-creatieve werksessie op 13 juni in vijf teams het entreegebied van BG5 leefbaar en veilig ingericht.

Ze hebben dit samen gedaan met beheerders van de UvA, een ontwerper openbare ruimte van de gemeente en een sociaal veiligheidsexpert

De grote gemene deler is door een medewerker van de UvA en een bestuurslid van VOL BG uit de groepjes gehaald en meegegeven aan de architect als uitgangspunten voor de verdere uitwerking.

Denk mee over het Universiteitkwartier

De UvA wil haar omgeving beter betrekken bij de projecten in het Universiteitskwartier. Sinds mei zijn we hiermee gestart met dank aan iedereen die hier aan heeft deelgenomen. Wil je de resultaten van de bijeenkomsten bekijken?