De afdeling HuisvestingsOntwikkeling van de Universiteit van Amsterdam heeft onderzoekers van de Hogeschool van Amsterdam gevraagd om een verkenning uit te voeren naar de uitdagingen en kansen met betrekking tot (het) beheer (van de buitenruimte) in het Universiteitskwartier. Denk mee over het beheer via een vragenlijst of door mee te doen aan een interview. Lees verder onder de afbeelding.

Enkele bewoners van de bewonersvereniging VOL-BG signaleerden in hun omgeving dat het beheer in de buurt soms beter kan. Om meer zicht te krijgen op de wensen en behoeften die bij bewoners bestaan bij het beheer van de buitenruimte zijn idealiter nog meer respondenten nodig. De projectcoördinator van de Hogeschool van Amsterdam nodigt daarom u uit graag om contact met haar op te nemen voor een interview, via m.w.a.morel@hva.nl.  Ook is het mogelijk om de vragen via onderstaand formulier zelf online in te vullen. Dit gebeurt anoniem.

Vul het formulier in via de volgende link: Vragenlijst beheer UK

De onderzoeksresultaten zullen uiteindelijk in een rapport ook op de website van de UvA worden gedeeld, www.campus.uva.nl/universiteitskwartier

Voor vragen kunt u contact opnemen met mevrouw Morel (0621155859/m.w.a.morel@hva.nl) of Thomas Vernooy van HuisvestingsOntwikkeling (0205257724 / omgevingsmanager-binnenstad@uva.nl)