Wanneer voel jij je thuis in het Universiteitskwartier? Een leefbare en veilige omgeving is belangrijk voor ons allemaal, zowel tijdens bouwprojecten en renovaties als in de toekomst wanneer de universiteitsgebouwen (zoals de nieuwe Universiteitsbibliotheek) weer volop in gebruik zijn. Maar wat is dat voor jou: leefbaar en veilig? Deel je visie met ons via de peiling. Meedoen is anoniem en duurt ongeveer 15 minuten.

Wat doen we met de informatie?

De resultaten bespreken we op 27 mei tijdens een werksessie waarbij de gemeente ook aanwezig is. Wil je hierbij zijn? Meld je hier aan. Kijk hier voor meer informatie.

We gebruiken de input voor onze projecten rond de inrichting van het gebied. Zoals het ontwerp van de entree van gebouw BG5 (Vendelstraat 7) en de inrichting van het bouwterrein.

Het Universiteitskwartier van bovenaf (open om te vergroten)