Onlangs ontvingen direct omwonenden van ons een buurtbericht waarin stond dat er de komende periode meer groot en complex transport zal zijn. Dit omdat er onder andere funderingspalen, funderings- en damwandinstellingen, een hijskraan en grout(installaties) – grout lijkt op beton – worden aangevoerd. Dit vraagt om afwijkende rijroutes en venstertijden.

Ook informeerden wij u toen over de transportroutes. Daarbij gaven wij aan welke de transporten er vóór 7:00 uur plaatsvinden. Hierin is onderscheid gemaakt tussen:

- Aanvoer damwandstelling en hulpkraan. Deze worden aangevoerd vóór 7:00 uur en direct gelost.

- Aanvoer damwanden, dagelijks 1 vracht. Deze worden aangevoerd vóór 7:00 uur en gelost vanaf 8:00 uur.

Levering damwandinstelling en hulpkraan week later

In tegenstelling tot de eerder genoemde data worden de damwandstelling en de hulpkraan een week later geleverd. Want op dit moment staan beide machines op een ander project dat helaas iets uitloopt. Daardoor is het niet mogelijk deze machines op het UB-terrein te krijgen. Deze worden een week later geleverd en wel op maandag 16 september en dinsdag 17 september.

Beide machines worden vóór 7:00 uur geleverd en direct gelost. Extra kraanbenodigdheden komen op diezelfde ochtend op een aparte vrachtwagen vóór 7:00 uur en worden vanaf 8:00 uur gelost. Vanaf woensdag 18 september wordt er dagelijks één vracht met damwanden geleverd. De damwanden worden vóór 7:00 uur geleverd en vanaf 8:00 uur gelost.