Op dinsdag 25 juni, 2 juli en 9 juli 2019 vinden in VOX-POP (Binnengasthuisstraat 9, begane grond) drie bijeenkomsten plaats voor bewoners, ondernemers en instellingen in (de nabijheid van) het Universiteitskwartier. Deze bijeenkomsten worden georganiseerd door de gemeente Amsterdam en staan in het teken van participatie rondom verschillende thema's die spelen binnen het Universiteitskwartier.
Bijeenkomst VOX-POP Universiteitskwartier

Tijdens de eerste bijeenkomst, op 25 juni,  wordt met omwonenden besproken hoe zij vinden dat het participatieproces moet verlopen. Tijdens de tweede en derde bijeenkomst, op 2 en 9 juli, staan de uitgangspunten voor herontwikkeling centraal. De drie bijeenkomsten starten om 20.00 uur. Na de zomervakantie worden deze bijeenkomsten hervat, waarvoor ook breder uitgenodigd wordt*.

*Bewoners en ondernemers op/rond het Universiteitskwartier zijn door de gemeente per huis-aan-huis bericht op de hoogte gesteld van deze bijeenkomsten.