Op donderdag 11 juli vond de tweede bijeenkomst plaats over het ontwerp van het entreegebied van project BG5. Tijdens deze sessie heeft de architect een reactie gegeven op de uitgangspunten die tijdens de co-creatieve sessie op 13 juni zijn meegegeven.

Er was ruimte voor feedback en de oplossingsrichtingen zijn bepaald voor het ontwerp. In september volgt nog een laatste bijeenkomst om het ontwerp te presenteren. Zodra de datum bekend is nodigen wij u hiervoor uit. Het verslag van beide bijeenkomsten wordt binnenkort op campus.uva.nl/denkmee geplaatst.

Denk mee over het Universiteitkwartier

De UvA wil haar omgeving beter betrekken bij de projecten in het Universiteitskwartier. Sinds mei zijn we hiermee gestart met dank aan iedereen die hier aan heeft deelgenomen. Wil je de resultaten van alle bijeenkomsten bekijken?