Het gebouw REC P op de Roeterseilandcampus (REC) van de Universiteit van Amsterdam wordt aangepast en gerenoveerd. Het vernieuwde gebouw biedt ruimte aan 1.000 studenten en medewerkers en voorziet in de huisvesting van onder andere opleidingen voor professionals (contractonderwijs) en de opleiding Politics, Psychology, Law and Economics (PPLE). Naar verwachting wordt REC P vanaf collegejaar 2023/2024 in gebruik genomen.

Bekijk de video om te zien hoe we REC P klaarmaken voor de toekomst en aanpassen aan de eisen van deze tijd:  toekomstbestendig, duurzaam en energiezuinig.