Via deze update nemen wij studenten en medewerkers van de UvA, bewoners, ondernemers en andere belangstellenden in dit gebied, graag mee in de voortgang van de bouwwerkzaamheden in en rond de Universiteitsbibliotheek (UB) de komende periode. In deze update meer over de huidige en komende werkzaamheden van kavel II (onderbouw), en een aankondiging en vooruitblik van werkzaamheden kavel III (bovenbouw). Op vrijdag 16 juli zal er een kraanplatform gebouwd worden in de Grimburgwal, details hierover staan in de update.

Lees hier de update over de nieuwe UB: Buurtbericht 13 juli 2021

Nieuwsbrief over het hele gebied Universiteitskwartier ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief: Aanmelden.

De torenkraan op de hoek van de Binnengasthuisstraat – Nieuwe Doelenstraat.