Op dinsdag 4 mei 2021 staat de eerstvolgende stortdag gepland. Op 4 mei herdenkt Nederland alle Nederlandse slachtoffers sinds de Tweede Wereldoorlog. Daarom worden alle werkzaamheden tussen 19.45 - 20.15 uur in verband met dodenherdenking om 20.00 uur stilgelegd, en tussen 20:00 en 20:02 uur zal iedereen 2 minuten stil zijn. Lees in het buurtbericht verder over de betonstort. Via deze update nemen wij studenten en medewerkers van de UvA, bewoners, ondernemers en andere belangstellenden in dit gebied, graag mee in de voortgang van de bouwwerkzaamheden in en rond de Universiteitsbibliotheek (UB) de komende periode.

Lees verder over de aankomende betonstort: Buurtbericht 29 april

Nieuwsbrief over het hele gebied Universiteitskwartier ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief: Aanmelden.