Sinds 15 februari wordt de rol van Omgevingsmanager UK ingevuld door Abdullah Al Awwadi. In dit nieuwsbericht stelt hij zichzelf voor en kunt u zijn contactgegevens vinden.

De nieuwe omgevingsmanager UK stelt zich voor

Mijn naam is Abdullah Al Awwadi, 34 jaar en sinds kort de nieuwe Omgevingsmanager Universiteitskwartier.  Hiervoor was ik werkzaam bij de gemeente Amsterdam als beleidsadviseur Wonen. Bij Wonen heb ik mij ingezet op onder andere het dossier kamerverhuur. Een beladen dossier waar de belangen van diverse partijen soms lijnrecht tegenover elkaar stonden. Niettemin heb ik getracht om goed te luisteren naar alle partijen om tot een gedegen advies te kunnen komen.

Hoewel ik een juridische achtergrond heb, zocht ik in mijn werk altijd de verbinding met mensen, en keek ik naar mogelijke pre-juridische oplossingen. Zelf ben ik ervan overtuigd dat de oplossing samen gevonden moet worden. In mijn werk streef ik ernaar om open, benaderbaar en bereikbaar te zijn, voor alle mensen en partijen die in of nabij het UK wonen, werken of verblijven. Een ieder kan mij mailen om o.a. (digitaal) een gesprek in te plannen, zaken aan te kaarten of informatie op te vragen. Af en toe ben ik ook te vinden op locatie, zie je me rondlopen, spreek me dan ook zeker aan! Hopelijk spreek ik veel van jullie de komende periode.

De afgelopen jaren heb ik de ontwikkelingen rondom de binnenstad, met name het Universiteitskwartier, met veel interesse gevolgd. Het UK is een uniek en herkenbaar stukje Amsterdam. Voor corona ons overviel, was ik vaak in Amsterdam en liep ik geregeld door het mooie UK. Ik heb echter niet de illusie dat ik het gebied beter ken dan de bewoners of ondernemers die hier al jaren werken en/of wonen. Schroom dan niet om mij wat bij te leren, daar sta ik altijd voor open!

Rest mij alleen om te zeggen dat ik hoop dat 2021 beter eindigt dan 2020 begon, en wij elkaar geregeld in het echt kunnen treffen.

Abdullah Al Awwadi

• E: omgevingsmanager-uk@uva.nl
  • T: 06 2115 5032 (ook bereikbaar via Whatsapp).
  • Bereikbaar op maandag t/m donderdag (in overleg ook op vrijdag).