Op de Vendelstraat hangt een bouwdoek met het informatienummer van het UK.

Blijf op de hoogte

De UvA communiceert periodiek via meerdere kanalen over ontwikkelingen in het Universiteitskwartier (UK). Blijf op de hoogte via de volgende kanalen:

1.  De app ‘Universiteitskwartier’, hier wordt het laatste nieuws gedeeld. De app is gratis te downloaden via Google Play (Android) en de App Store (IOS) met zoekterm ‘Universiteitskwartier’.
  2. Website uva.nl/universiteitskwartier voor achtergrondinformatie en nieuws over onze projecten en werkzaamheden. Alle nieuwsberichten die hier worden gepubliceerd staan ook in de app.
  3. Per mail, de bij de UvA bekende e-mailadressen worden per e-mail geattandeerd op buurtberichten. Deze worden verspreid aan omwonenden, ondernemers en andere belangstellenden. Wil je er zeker van zijn dat je berichtgeving ontvangt per e-mail, dan kun je dit kenbaar maken via universiteitskwartier-ho@uva.nl.

Voor meer toelichting over te ontvangen informatie via bovenstaande kanalen kun je bellen naar het informatienummer.