In november en december 2019 zijn samen met de gemeente Amsterdam drie themabijeenkomsten georganiseerd over thema’s die spelen binnen het Universiteitskwartier, namelijk over bewonersinitiatieven, over verduurzaming en over de openbare ruimten in relatie tot de stedenbouwkundige voorstellen. De bijeenkomsten waren steeds goed bezocht en zullen vervolgd worden in het nieuwe jaar.

In het nieuwe jaar worden meer bijeenkomsten georganiseerd, hierover brengen wij u op de hoogte via onze website en via onze app.

Voor verslagen van de vorige bijeenkomsten en meer informatie kunt u terecht op amsterdam.nl/universiteitskwartier.

Voor ander nieuws over het UK, lees het buurtbericht van 19 december