Op dinsdag 10 december is de derde themabijeenkomst van de gemeente en UvA. Het thema is: Herinrichting openbare ruimten. Het programma is nu bekend. De bijeenkomst is van 20.00- 22.00 uur in de VOX-POP in de Binnengasthuisstraat 9 (BG3). Bent u bewoner, ondernemer of en een belangstellende van het Universiteitskwartier? Dan bent u van harte welkom.

20.00     Welkom
20.05     Stedenbouwkundige hoofdlijnen (gemeente Amsterdam)
20.15     Uitwerkingsrichtingen deelgebieden (West 8)
20.45     In gesprek over uitwerkingsrichtingen voor deelgebieden
21.30     Hoe nu verder?
21.45     Einde

Voor een volledige beschrijving van het programma kunt u het PDF lezen (opent document).
Lees voor de tweede bijeenkomst over 'initiatieven uit de buurt' het verslag van 19 november (opent document).

Voor meer informatie kunt u terecht op amsterdam.nl/universiteitskwartier