In de afgelopen weken is er hard gewerkt aan het plaatsen van de damwanden op het UB terrein. Momenteel wordt er gewerkt aan het laatste deel op de Vendelstraat en een klein deel op de Binnengasthuisstraat. Om die reden wordt op woensdag 4 december aanstaande de damwandstelling afgevoerd. Dit is in afstemming met de gemeente en zal, net zoals bij de aanvoer, plaatsvinden tussen 06.00-7.00 uur in de ochtend, opdat verkeer in de Nieuwe Doelenstraat zo min mogelijk wordt gestremd.

Let op: Deze datum is onder voorbehoud. In de ondergrond kunnen zich namelijk (nog) onbekende obstakels bevinden welke de werkzaamheden bemoeilijken en vertragen. Daarom is deze datum onder voorbehoud. Houdt u de App van de UvA in de gaten. Hier wordt de actuele datum van afvoer van de damwandstelling op vermeld.

Wilt u op de hoogte zijn van het laatste nieuws over de UB? Check dan de UvA Universiteitskwartier App.
U kunt de App downloaden via Android en de App Store met zoekterm ‘Universiteitskwartier’.

Meer informatie?

Heeft u vragen over de ontwikkelingen rondom het Universiteitskwartier of deze brief, neem dan contact op met Thomas Vernooy, via universiteitskwartier-ho@uva.nl / 0205257724.

Heeft u specifieke vragen voor de aannemer van de Universiteitsbibliotheek, dan kunt u zich wenden tot omgevingsmanager Ingeborg Kappert, via ikappert@avecodebondt.nl  / 06 10 28 59 50.

Heeft u vragen over gemeentelijke kwesties? Neem dan contact op met Marian Breeman, via m.breeman@amsterdam.nl / 06 10 91 56 14.

Heeft u klachten over de openbare ruimte, bijvoorbeeld over niet opgehaald afval, volle prullenbakken, losse stoeptegels, kapotte verlichting of andere zaken? Dan kunt u deze melden via:
www.amsterdam.nl/wonen-leefomgeving/melding-openbare/