Op het Binnengasthuisterrein huurt kinderopvang Kinderrijk het pand aan de Binnengasthuisstraat 46. Na gesprekken met Kinderopvang Kinderrijk over de plannen voor het Universiteitskwartier eerder dit jaar, heeft Kinderrijk te kennen gegeven de huur per 31 januari 2020 op te zeggen. Inmiddels heeft Kinderopvang Kinderrijk de huur van het pand opgezegd.

Binnengasthuisstraat 46 zal in het kader van de herontwikkeling van het Universiteitskwartier na renovatie voor onderwijs en onderzoek van de Faculteit der Geesteswetenschappen worden ingezet.