In juli 2021 heeft de Amsterdamse gemeenteraad ingestemd met het Strategisch Masterplan (SMP) voor het Universiteitskwartier (UK). Samen met de vaststelling van het SMP zijn ook enkele moties aangenomen. Wij nodigen u van harte uit om u te informeren over de huidige stand van zaken betreffende de projecten, moties, bouwlogistiek en de wijze waarop we in 2022 informatiebijeenkomsten willen gaan organiseren.

Digitale bijeenkomst

Met de huidige maatregelen is het helaas niet mogelijk om een bijeenkomst op locatie te organiseren, daarom nodigen wij u om op donderdag 27 januari van 19.00-20.45 uur digitaal aan te sluiten.

Programma

Om de informatiebijeenkomst in goede banen te leiden zal Abdullah Al-Awwadi de bijeenkomst voorzitten. Hij is werkzaam als omgevingsmanager voor de UvA in het Universiteitskwartier.

• 18.55 - 19.05 uur:        Inloop
  • 19.05 - 19.10 uur:        Start bijeenkomst
  • 19:10 – 19.50 uur:       Stand van zaken projecten (BG3, BG5, OMHP, Gasthuiskerk, tijdelijke invulling buitenruimte en verduurzaming)
  • 19.50 - 20.10 uur:        Vragen en reacties
  • 20.10 - 20:25 uur:        Planning en bouwlogistiek
  • 20.25 - 20.35 uur:        Vervolg communicatie en afsluiting
  • 20.35 - 20.45 uur:        Vragen en reacties

Aanmelden

Wilt u aanwezig zijn bij deze bijeenkomst over het Universiteitskwartier op 27 januari? Meldt u zich dan aan via universiteitskwartier-ho@uva.nl. Wij mailen u dan enkele dagen voor de bijeenkomst een link toe.