Op woensdag 6 oktober organiseert de toekomstige aannemer van de Universiteitsbibliotheek (UB), BINX Smartility BV, die de laatste bouwfase (‘kavel III’) op zich neemt, een informatiebijeenkomst. Hierbij stellen zij zich onder het genot van een hapje en drankje aan u voor en leggen uit wat de planning en werkzaamheden van de komende jaren zijn. De UvA is ook aanwezig voor vragen over het project. Deze avond houden we bij Prism aan de Vendelstraat 7 en start om 19.00 uur, inloop vanaf 18.45 uur. Bekijk onderaan het programma. U bent van harte welkom! Het is van belang om u aan te melden als u hierbij aanwezig wilt zijn. Dit doet u door een mail sturen naar universiteitskwartier-ho@uva.nl.

18.45 uur: Inloop koffie/thee iets lekkers
19.00 uur: Start

1. Voorstellen team BINX Smartility BV
  2. Terugblik afgelopen maanden
  3. Planning en werkzaamheden BINX
  4. Overlastbeperking
  5. Communicatiemomenten en -afspraken met buurt
  6. Uitleg Stakeholderjourney
  7. Vragen? Feedback?
  8. Einde presentatie

20.30 uur: Drankje + hapje
21.30:  Afsluiting

BG5 is een UvA-gebouw en hier gelden de veiligheidsrichtlijnen voor een evenement. Voor meer informatie kunt u de FAQ lezen via deze link. Het is van belang om u aan te melden als u hierbij aanwezig wilt zijn. Dit doet u door een mail sturen naar universiteitskwartier-ho@uva.nl.