Als goede buur willen wij u uitnodigen voor de nieuwjaarsborrel op het Universiteitskwartier. Wij hopen met u het glas te mogen heffen op het nieuwe jaar én de voortgang van het Universiteitskwartier. U bent van harte welkom op dinsdag 21 januari 2019 tussen 17.00 en 19.00 uur in de Amsterdamse Academische Club, Oudezijds Achterburgwal 235.
Foto:Demi

Tijdens de borrel heeft u de mogelijkheid om andere bewoners van het UK te ontmoeten. Wilt u graag naar deze nieuwjaarsborrel komen? Dan vragen wij u vriendelijk om zich vooraf aan te melden. Dit in verband met de catering.

U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar universiteitskwartier-ho@uva.nl.